10-21-2019, 10:43 AM
Ook wel benieuwd, ondanks dat ik zelf wel een mening heb. En dat is: een F20 met ZF en M-sport onderstel zal altijd leuker rijden dan een F40.
Als je wat meer doorrijdt, voelt zo'n RWD auto net wat feller aan, en ja dat is ook te merken met slechts 136PK-tjes. Je kunt veel eerder op het gas, je hebt geen torque steer.....en hij blijft veel neutraler als je wat harder door bochten rijdt. En natuurlijk die automaat. Mijn andere auto's zijn FWD (140 resp 300PK). Rechtuit doen die het zeker zo goed, de 140 PK weegt slechts 1180 kg. Qua onderstel een rasechte GTI maar dan in Sedan vorm. Maar ook daar op de grens merk je onderstuur. Ondanks dat die grens heel ver weg ligt. Maar komt helaas niet in de buurt van mijn F20.
Als je wat meer doorrijdt, voelt zo'n RWD auto net wat feller aan, en ja dat is ook te merken met slechts 136PK-tjes. Je kunt veel eerder op het gas, je hebt geen torque steer.....en hij blijft veel neutraler als je wat harder door bochten rijdt. En natuurlijk die automaat. Mijn andere auto's zijn FWD (140 resp 300PK). Rechtuit doen die het zeker zo goed, de 140 PK weegt slechts 1180 kg. Qua onderstel een rasechte GTI maar dan in Sedan vorm. Maar ook daar op de grens merk je onderstuur. Ondanks dat die grens heel ver weg ligt. Maar komt helaas niet in de buurt van mijn F20.