09-25-2020, 10:35 AM
Ik krijg vandaag de HK bass speaker die onder de bestuurders stoel gemonteerd moet worden binnen. De bijrijderszijde ga ik een losse HK bass speaker in bouwen. Ik begin dus (als het weer een beetje mee zit) om de speaker onder de bestuurders stoel te vervangen. De laatste stap van de ombouw naar HK tegen zo laag mogelijke kosten . Ik ben benieuwd.
Ondertussen blijf ik me verbazen over de wegligging van de BMW. Achterlijk hoge snelheden kun je in bochten bereiken. De M135i stabi op de achteras, de extra versteviging van de achteras, de M-sport veren i.c.m. Bilstein B8 dempers missen hun werking niet. Ik bedacht me gisteren ook dat ik sinds de huidige setup van het onderstel ook geen waarschuwing meer gekregen heb van de vermoeidheidsherkenning. De auto gaat als op rails door de bochten. Wel is ie gevoelig voor te lage bandenspanning (2,2 voor en 2,4 achter).
Afgelopen week eigenlijk voornamelijk in mijn andere auto gereden. Een groter contrast kun je qua onderstel niet bedenken. Het onderstel van de BMW en het vermogen van de Volvo zou de ideale combinatie zijn. Maar ja....daar heeft BMW natuurlijk de M135i / M140i voor bedacht. Toch ben ik blij met de 3 cilinder 118i. Zo nu en dan wat meer vermogen is best leuk. Maar echt nodig? niet echt.
Ondertussen blijf ik me verbazen over de wegligging van de BMW. Achterlijk hoge snelheden kun je in bochten bereiken. De M135i stabi op de achteras, de extra versteviging van de achteras, de M-sport veren i.c.m. Bilstein B8 dempers missen hun werking niet. Ik bedacht me gisteren ook dat ik sinds de huidige setup van het onderstel ook geen waarschuwing meer gekregen heb van de vermoeidheidsherkenning. De auto gaat als op rails door de bochten. Wel is ie gevoelig voor te lage bandenspanning (2,2 voor en 2,4 achter).
Afgelopen week eigenlijk voornamelijk in mijn andere auto gereden. Een groter contrast kun je qua onderstel niet bedenken. Het onderstel van de BMW en het vermogen van de Volvo zou de ideale combinatie zijn. Maar ja....daar heeft BMW natuurlijk de M135i / M140i voor bedacht. Toch ben ik blij met de 3 cilinder 118i. Zo nu en dan wat meer vermogen is best leuk. Maar echt nodig? niet echt.