05-27-2022, 04:12 PM
Vandaag zijn de remschijven, blokken, sensor voor slijtage en klauwen vervangen op de BMW.
Ook zijn de bougies vervangen.
14 juni automaat oliewissel (eerste keer automaat olie wissel) en kort daarop motorolie wissel (11.000 km).
Auto remt weer fijn. Remblokken achter waren zo goed als op. Had er geen 5000 km meer mee willen rijden. De teller staat na reset op 130.000 km voor volgende vervanging.
Ben benieuwd naar het remgedrag van de auto met nu ook achter de grotere en geventileerde remschijven.
Voor het leuke ben ik toch bezig een oud plannetje, nl. het versterkte frame van de M3 modellen voor de radiator te retrofitten. Zal qua hoeveelheid werk wel meevallen. Vooral goed voor de stijfheid van de koets ga ik van uit. Alleen nog even wat geld er voor opzij leggen. Aan materiaal +/- 300 EUR.
Ook zijn de bougies vervangen.
14 juni automaat oliewissel (eerste keer automaat olie wissel) en kort daarop motorolie wissel (11.000 km).
Auto remt weer fijn. Remblokken achter waren zo goed als op. Had er geen 5000 km meer mee willen rijden. De teller staat na reset op 130.000 km voor volgende vervanging.
Ben benieuwd naar het remgedrag van de auto met nu ook achter de grotere en geventileerde remschijven.
Voor het leuke ben ik toch bezig een oud plannetje, nl. het versterkte frame van de M3 modellen voor de radiator te retrofitten. Zal qua hoeveelheid werk wel meevallen. Vooral goed voor de stijfheid van de koets ga ik van uit. Alleen nog even wat geld er voor opzij leggen. Aan materiaal +/- 300 EUR.