12-12-2017, 11:09 AM
Dat de ik ook idd...niet lager gaan dan jou et waardes
Verstuurd vanaf mijn SM-T700 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-T700 met Tapatalk
12-12-2017, 11:09 AM
Dat de ik ook idd...niet lager gaan dan jou et waardes
Verstuurd vanaf mijn SM-T700 met Tapatalk
12-12-2017, 02:08 PM
@M120i
Wat heeft een verlaging er dan precies mee te maken? Een M-Sport is standaard bv. al iets lager, waar ligt de grens volgens jou en wat zijn de nadelen als je niet verlaagd bent et ET35?
BMW F20 125i B48
BIMMERCODEREN.NL | BMW FSC | BMW TUNING
12-12-2017, 10:34 PM
(12-12-2017, 02:08 PM)Patrick schreef: @M120i Als hij verlaagd is dan speel je makkelijk met het camber zodat de wielen iets kantelen als het ware... Ik heb foto's van mijn niet verlaagde, enkel het M-onderstel, met 8x18 ET34 en dat is afschuwelijk want de banden komen een cm buiten de wielkasten
12-12-2017, 10:46 PM
Om juist te zijn : vooraan ongeveer 8-9 mm en achteraan zo'n 6mm.
Echt lelijk...
Duidelijk. Ik had zelf ook wat foto's van een standaard F20 gevonden met 8x18 et35;
Op deze foto's ziet het er niet heel slecht uit. Dit is geen M en niet verlaagd, volledig standaard. Kan uiteraard in real life een heel ander beeld zijn.
BMW F20 125i B48
BIMMERCODEREN.NL | BMW FSC | BMW TUNING
12-12-2017, 11:26 PM
Dit voorbeeld is overigens met 225 banden, dat kan ook net dat beetje schelen [emoji4]
Welke badenmaat had jij op de et34?
BMW F20 125i B48
BIMMERCODEREN.NL | BMW FSC | BMW TUNING
12-14-2017, 10:17 PM
12-24-2017, 02:38 PM
|