09-13-2019, 06:51 PM
Goed werk kost tijd (en geld). Bij BR zijn ze een aantal uur bezig, de huidige waardes worden uitgelezen en daarop wordt het motormanagement aangepast. Incl. 2x een run op de testbank (voor/na). In de prijs zit natuurlijk ook nog een stukje ontwikkelingskosten. BMW doet er namelijk veel aan om de ECU te beveiligen.
Een kwartiertje? Dan heb je het inderdaad over een standaard software map die in je module wordt weggeschreven. Die zijn er zeker, het risico dat je turbo het begeeft is dan wat groter. Hier betaal je circa 200-300 euro. (Ja, die software moet ook worden ingekocht).
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Een kwartiertje? Dan heb je het inderdaad over een standaard software map die in je module wordt weggeschreven. Die zijn er zeker, het risico dat je turbo het begeeft is dan wat groter. Hier betaal je circa 200-300 euro. (Ja, die software moet ook worden ingekocht).
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
BMW F20 125i B48
BIMMERCODEREN.NL | BMW FSC | BMW TUNING
BIMMERCODEREN.NL | BMW FSC | BMW TUNING