11-01-2020, 10:22 AM
Bij Mazda weten ze iets wat andere fabrikanten langzaam ook begrijpen.
"Nothing beats Cubic Inch"
En dan doet BMW het nog goed qua emissie t.o.v. de VAG producten. Leuke materie. Waarbij de conclusie ook kan zijn, beter achter een F20 140i aanrijden dan een Golf GTi-R. Krijg je minder ongezonde shit naar binnen dan bij de VAG.
Heeft te maken enerzijds met het soort directe injectie (liefst geen directe injectie) en anderzijds hoeveel vermogen hebben ze er per cilinder uit weten te persen versus welk vermogen gebruik je dagelijks in de normale realiteit.
Leuk dat BMW nu mogelijk weer met een 140i komt, maar zal nooit een vervanger van de F20/F21 140i worden. In alle opzichten.
"Nothing beats Cubic Inch"
En dan doet BMW het nog goed qua emissie t.o.v. de VAG producten. Leuke materie. Waarbij de conclusie ook kan zijn, beter achter een F20 140i aanrijden dan een Golf GTi-R. Krijg je minder ongezonde shit naar binnen dan bij de VAG.
Heeft te maken enerzijds met het soort directe injectie (liefst geen directe injectie) en anderzijds hoeveel vermogen hebben ze er per cilinder uit weten te persen versus welk vermogen gebruik je dagelijks in de normale realiteit.
Leuk dat BMW nu mogelijk weer met een 140i komt, maar zal nooit een vervanger van de F20/F21 140i worden. In alle opzichten.