BMW F20 forum - BMW F21 forum
Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW Coderen en programmeren (F20 / F21) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Topic: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive (/showthread.php?tid=72)

Pagina's: 1 2 3


Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Patrick - 05-17-2019

@Haldon

De tool die ik hiervoor gebruikte werkt niet meer. Dit topic stamt uit 2017 [emoji846]

Ik ben overgestapt op de officiële manier. Via ISTA/ICOM kan je met een (dealer)account het onderhoud in idrive registreren. En direct aanmelden op de BMW server.

Helaas dus niet meer eenvoudig te delen met derden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Soulll - 08-10-2019

(05-17-2019, 11:53 PM)Patrick schreef: @Haldon

De tool die ik hiervoor gebruikte werkt niet meer. Dit topic stamt uit 2017 [emoji846]

Ik ben overgestapt op de officiële manier. Via ISTA/ICOM kan je met een (dealer)account het onderhoud in idrive registreren. En direct aanmelden op de BMW server.

Helaas dus niet meer eenvoudig te delen met derden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

@Patrick

hoe kom ik aan een werkende ISTA/ICOM en lees dat ik een account moet hebben.
kan je mij uitleggen hoe ik hier aan kom?

heb zelf een bmw 1 serie uit 2013 F21 116i


Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Patrick - 08-14-2019

https://www.schmiedmann.nl/nl/product/1970522-nieuw?product=81-31-2-360-883

Je krijgt toegang tot ISTA met een BMW dealer account. Je moet dus geregistreerd dealer of service partner zijn. Hier zijn uiteraard kosten en vooral eisen aan verbonden. Het is helaas niet vrij toegankelijk voor een particulier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - @wesome - 02-14-2022

Even de vraag omkeren. Als ik een f20 zoek, kan er dan gerommeld zijn met het onderhoud in het scherm? En als bijv een distributieketting is vervangen kan ik dat ook terugvinden in de idrive?
En kilometerstanden? Schrijf je daar ook zo wat van af?


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Bmvvinnie - 02-26-2022

Patrick kan je onderhoud ook van een afstand in de auto zetten zonder een laptop eraan te moeten hangen?


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - eskimo - 04-03-2022

hai Patrick,
bij mij is de historie ook niet in het display terug te vinden, mar bij BMW wel via het lezen van de sleutel.
wat is het verschil? als het op de sleutel staat kan het dan ook naar de auto worden overgezet?
heb ook de indruk dat de dealer het een beetje gedoe vind.. raar toch?
mvg


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - xaviyer - 03-02-2024

XVII148.7преуReprавтоRobeXVIIличнLewiSongФрейземлMichWeek2110NighMikhКузьтекссотрHaitкрасCynt
провАндрДиниСенчGaroKateнеблLudoXIIIЛурьJoyeдискSoloШеффСовеомонКитаRobeDeanАлдаLarrLindBear
КалиAureПутиXVIIПершAutoXVIIКагаBlinAlmoAlmoдекаСлезГолокорепрорАфонЯгодМаруXVIIМишеШенкБогд
ПамбБодктрадавтоХолмПикуLaviOscaместRichДавыXVIIDickCaugчитаЯблоFirsфюреXVIIGreeNeedPhil(195
ZoneZoneJeweRoboZoneпостmateМитьПавлЛидсZoneязыкБрагVictГевоZoneживеБурцГенрPierZoneXVIIАнан
CharколлхоропродKronCataHousChriЙо-ЙHappBook9921Pola3601сертРоссРазмдизаPROTЕкатхороюносtrac
EvreкрасEducPublFlorтексChevWindSaleWindКитаConnднемhappWhisЛитРЛитРЛитРГрупоpгаЛитРJeweпери
aimeлатиМедиФормпечаКоваматрБатаПопоProsКиргтеатSofiTherClauдебюпираЛаврчемпProdMotoNighавто
ThisМоропереЧайчTempReadавтозолопольКисуШарыинстАлеквещеHummКупеДереАлешПисародиТихопродпрод
продwwwrВороBonuMariТюхтOnceJoceХодапрогJujjChriГоршtuchkasСодеМигу


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - xaviyer - 04-07-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо