BMW F20 forum - BMW F21 forum
Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW Coderen en programmeren (F20 / F21) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Topic: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive (/showthread.php?tid=72)

Pagina's: 1 2 3


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - autosyonal - 05-27-2018

Beste,Patrik
İk heb een paarBMW klanten waar ik het onderhoud doe
ik kan het service boek niet aanvullen
ik zou het zeer appreciëren als je mij hiermede kan helpen
mvg
Autos Yonal


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Patrick - 05-27-2018

Zie PB.


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Royke3 - 07-14-2018

Beste Patrick,

Zou je mij ook uit willen leggen hoe ik het digitale onderhoudsboekje van mijn F20 kan vullen? De garage waar ik de auto van gekocht heb, heeft het niet ingevuld. 

b.v.d.

m.v.g. Roy


Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Patrick - 07-15-2018

Ik stuur je een PB.


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Geert - 09-30-2018

Hallo Patrick ik doe samen met een maat het onderhoud van verschillende BMW's. Zou je mij kunnen vertellen hoe ik het onderhoud schrijf?

Groeten

Geert


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - i.ekinci@live.nl - 11-20-2018

Dag Patriclk,

Zou je mij ook kunnen informeren hoe dit moet? Wij hebben regelmatig klanten met een BMW waar wij onderhoud voor uitvoeren


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - FrankF21 - 05-07-2019

Patrick,

Ik ben op zoek naar een F21 van rond 2015/2016. Welke opties zijn handig om te hebben ivm coderen (haha of juist welke niet)? Het navi professional kwam ik al 2 keer tegen als benodigdheid. Is er ook een bepaalde versie van het Navi die ik juist wel of niet moet hebben als ik de kaarten zou willen updaten (wel premium geen next of zo) en hoe kom ik daar in de showroom achter?


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Haldon - 05-07-2019

Kan je mij ook een pb sturen? Ben wel benieuwd!


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Patrick - 05-07-2019

(05-07-2019, 04:21 PM)FrankF21 schreef: Patrick,

Ik ben op zoek naar een F21 van rond 2015/2016. Welke opties zijn handig om te hebben ivm coderen (haha of juist welke niet)? Het navi professional kwam ik al 2 keer tegen als benodigdheid. Is er ook een bepaalde versie van het Navi die ik juist wel of niet moet hebben als ik de kaarten zou willen updaten (wel premium geen next of zo) en hoe kom ik daar in de showroom achter?
Frank, open even een eigen topic. Dan blijft het overzichtelijk en heb je meer kans op reacties van andere.

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk


RE: Service historie - digitaal onderhoudsboekje idrive - Haldon - 05-16-2019

(05-07-2019, 05:30 PM)Haldon schreef: Kan je mij ook een pb sturen? Ben wel benieuwd!

Confused