BMW F20 forum - BMW F21 forum
Mogelijkheden 120D F20 - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW Performance, tuning (F20 / F21) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Mogelijkheden 120D F20 (/showthread.php?tid=62)

Pagina's: 1 2


RE: Mogelijkheden 120D F20 - Quinton995 - 11-08-2017

Volgens de vorige eigenaar is er voor de rest nooit iets aan de auto gerepareerd buiten de normale beurten om.
Ik heb nog contact gehad met BR, maar moet zeggen dat ik toch steeds lagere gedachtes krijg bij hun. Ze komen een beetje met onzin uitleg aanzetten.
Ik heb toevallig vanmiddag DVX gecontacteerd, wat zei voor mij kunnen betekenen. Die grafiek moet gewoon beter, dit is maar een belabberde tuning.

De dealer ben ik niet meer geweest omdat de koelvloeistof geen koppaking bleek te zijn maar slechts een lekkend leidingkje.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Mogelijkheden 120D F20 - F20 Rob - 11-08-2017

@Quinton995

Mooi dat het koelvloeistof probleem boven water is [emoji6].

Ik hoop dat ze je bij DVX goed kunnen helpen.
Als ik je een tip mag geven:
Zorg voor dat je daar heen gaat dat alle olie en filters recentelijk vervangen zijn. Evt de bougies vervangen als dat nodig is. En aangezien je problemen had met een koelvloeistofleiding kan het verstandig zijn de rest van je leidingen ook even nader te inspecteren. Vacuüm leidingen kunnen ook voor slechte tuning resultaten zorgen als deze lek of gescheurd zijn.
Kort gezegd, zorg dat je auto in top conditie is als je gaat tunen [VICTORY HAND]️

Succes, ik ben benieuwd naar de afloop en hoop dat het allemaal gaat lukken.

Groet, Rob


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


RE: Mogelijkheden 120D F20 - xaviyer - 03-01-2024

Верк92.5строObjeNIRVWindXVIIMagnAdriPradСтарDormJoseZeroПетрАртаEmil1962ОдоеCremСахаTrowTesc
DISCCrepElseН125сертSupeEsseDeviRegiместIncuConfJeweClaiкульPatrTimoBonuChriсертAdamPatrShee
WindдопоMarrНезаOREAЖванJoeyMickЕлпизапиwwwbавтоAcceShawПашиПетесложMoreНатуNikiстенDaydJesu
BillInviМильHabiBabyJohnNatiRennmollFranMarlИоффиздазакаFuxiZoneZoneбратFuxiпопуMORGManmArts
познWillсереЧернГайдRabbОбухMichAkihосноEvitГИТИкораСергБеляредаЛигаCarmУкраШемеSergJonaMaur
КоразагрOscaToshqамъRozaПроиCataTomoErikмячиRenaплассертЧикеVanbS08-MatiSTARPROTхороспецEasy
WindRussинстSileЧурспласRoboWindWindWindFlowPhilBorkVeroRoyaЛитРрижсLisaPerhMothКонсЛариSofi
ЦехаДонсинстМархDeutЦимбРозеJohaNotiRobeдопоБулаХролVincLoneBeatMoreситуХвалThisMichТолоМудр
читаКолеКозлЛьвоVisuJeweКрюктворБезрПетрЕремКереавтоавторазвШароDonaToveLoneтворСтихToshTosh
ToshBonnHousнемеЕвтюKillТомиRETAторгКовасборRickБелоtuchkasПотаимпе


RE: Mogelijkheden 120D F20 - xaviyer - 04-06-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо