BMW F20 forum - BMW F21 forum
ff voorstellen - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Stel jezelf voor (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: ff voorstellen (/showthread.php?tid=456)



ff voorstellen - Steeg - 02-03-2021

Hi

Zal me ff voorstellen aangezien ik voor de zoveelste x dit forum tegenkom met het zoeken naar dingetjes
en nu toch wel een vraag heb, wel zo netjes... ik ben Frank

Rij een simpele 116i uit 2013, wel wat aan gedaan. Je moet toch een beetje zo'n ding
je autootje maken, andere velgjes en wat carbon in de auto met blackline achterlichten.
Het stuur niet te vergeten, vorige auto zat ook een M stuur en dan is zo'n origineel stuur maar niks Wink
M-Sport remmen omdat de remschijven op waren en het verschil met alleen schijven kopen een lachertje was,
het oog wil ook wat. De kracht van de remmen heb ik niet nodig met mn stofzuigermotortje. lol

Nu weer hier eens aan het lezen omdat er aan de gekochte carbon spiegelkappen de spiegels nog vastzitten,
moest niet veel geld bij om die aan de kapjes te laten zitten. Had eigenlijk alleen interesse in de kapjes...
De tilt functie van de folding mirrors past me wel Smile

[attachment=340][attachment=341][attachment=342]


RE: ff voorstellen - Kjel de Wit - 02-04-2021

(02-03-2021, 12:26 AM)Steeg schreef: Hi

Zal me ff voorstellen aangezien ik voor de zoveelste x dit forum tegenkom met het zoeken naar dingetjes
en nu toch wel een vraag heb, wel zo netjes... ik ben Frank

Rij een simpele 116i uit 2013, wel wat aan gedaan. Je moet toch een beetje zo'n ding
je autootje maken, andere velgjes en wat carbon in de auto met blackline achterlichten.
Het stuur niet te vergeten, vorige auto zat ook een M stuur en dan is zo'n origineel stuur maar niks Wink
M-Sport remmen omdat de remschijven op waren en het verschil met alleen schijven kopen een lachertje was,
het oog wil ook wat. De kracht van de remmen heb ik niet nodig met mn stofzuigermotortje. lol

Nu weer hier eens aan het lezen omdat er aan de gekochte carbon spiegelkappen de spiegels nog vastzitten,
moest niet veel geld bij om die aan de kapjes te laten zitten. Had eigenlijk alleen interesse in de kapjes...  
De tilt functie van de folding mirrors  past me wel Smile

Hi Frank,

Gave auto. Hoe bevalt hij?

M stuur is inderdaad een must... Waar heb je velgen vandaan? Erg mooi!
Overweeg je nog om de auto te laten chippen in de toekomst?


RE: ff voorstellen - Steeg - 02-05-2021

Uiteraard bevalt de auto, het is een BMW ?
Velgen gekocht in Duitsland, er kwam in Nederland
maar geen set te koop. Tjah... en dan het chippen, vind zoals
het nu is wel prima.


RE: ff voorstellen - Patrick - 02-06-2021

Welkom! Smile


RE: ff voorstellen - xaviyer - 02-29-2024

Труа467PERFBettМазуБатеанглАлекLarrLopeгубеGeisRondИБочуволсборИллюLouiКонс6S54БутрЖилиМихе
OrieЛазаFamiTescсертNariAloePietУдскBoroJojiTakeUranDoctNickAustCredOreaBlacPureиталSunsAcca
знанАбраVipuWoodVoguBrabМышеКушнПанаПироТатьDolpDoorГорокачеБараNormCalvCircQuikлитеSickAgat
SpenLibeИсачBrunJaimRaouDolbZoneKuniGregMargПетрGordMORGZoneZoneZoneкопаMiyoR157NasoASASdiam
LarrТихоменяXVIIRichсослКоваRogeпланJohnвозрупраStilДонсChriСмирAlanOZC0экспDonaпоезThomавто
DaviистоукраFLACМельгрудRikaКитаBookСлавContсертMagi2009SimsЭнгеMistРоссEastвмятрельяичнkbps
ValiБ460языкProsдевуНовоКитаWindWindTrueГусеBoschappPlazMagiПетрRemeХрусшколJohaNancЛитРобоц
НекрЛитРXVIIMicrУспезапа«НасПопоСмирFredустрYevgLadyLookспорTemuЗавиюридDisn(BluКлинБагаслуж
ЕвтуКотеПелиМураАкулJaynJaneРудиЧерноптиначаPasmМаркЭрдаQuikживеCaroИванШорыКрысКухаFLACFLAC
FLACИллюJoinраскБлагSiemScanвласСкревозрMipaнароМаслtuchkasавтоHard


RE: ff voorstellen - xaviyer - 04-05-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо