BMW F20 forum - BMW F21 forum
F21 Estoril Blauw 120i - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Stel jezelf voor (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: F21 Estoril Blauw 120i (/showthread.php?tid=45)

Pagina's: 1 2


F21 Estoril Blauw 120i - FrenkyBmw - 10-14-2017

Beste F20/21 liefhebbers, 

Sinds een week in bezit gekomen van een nieuwe F21.  Hiervoor ook een F21 gehad, één in de kleur Valencia Orange (vind het nog steeds na 4 jaar een hele gave kleur) en deze ingeruild op een nieuwe Estoril blauwe. 

Hieronder zal ik een paar foto's plaatsen 

Dit was me vorige en allereerste bmw. 
Een 116i, reed heerlijk en wist meteen zolang me portemonnee het volhoud Wink  ik altijd bmw zou willen blijven rijden.
Ik kocht hem als demo met 12000 km op de teller. Hij was toen 8 maanden oud. 

[Afbeelding: 36089479951_e6d9bde3ed_k.jpg]IMG_0267 by Frank Bakker, on Flickr

en dit is me nieuwe, echt heel blij mee. Staat nu net 480 km op Smile

[Afbeelding: 37501126356_3e40e6ce10_k.jpg] by Frank Bakker, on Flickr

[Afbeelding: 37501164076_df5841a373_k.jpg]IMG_8652-1 by Frank Bakker, on Flickr

Hier het definitieve afscheid van me Valencia Orange

[Afbeelding: 37501136296_6a1f013d85_k.jpg]IMG_8648-1 by Frank Bakker, on Flickr

Ik Hoop dat het nieuwe bmwf2x  een levendig forum gaat worden! 

Gr. Frank


F21 Estoril Blauw 120i - JarnovedderF2x - 10-14-2017

Welkom! Mooie wagens!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


F21 Estoril Blauw 120i - Quinton995 - 10-14-2017

Welkom! Prachtige wagen!
Ik heb ook een Estoril, prachtige kleur!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


RE: F21 Estoril Blauw 120i - Patrick - 10-14-2017

Welkom Frank! Zeer gave F21! Mooie uitvoering, kleur en nog gloednieuw ook! Smile Wat Voor interieur heb je gekozen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


RE: F21 Estoril Blauw 120i - FrenkyBmw - 10-14-2017

Thanks allen!

Ik heb voor zwart leer gekozen met blauwe stiksels op de naden. Vond ik wel een extra sportief.
Ook heb een hand geschakelde versnellingsbak gekozen omdat ik een liefhebber ben van het auto rijden (kan ook met automaat natuurlijk Wink ) maar vind het gewoon mooi om te schakelen, en nu kan het nog. In de toekomst zullen ze uiteindelijk toch verdwijnen. M'n auto werd hierdoor wel 500 euro duurder vanwege een hogere bpm ( co2 uitstoot etc.) maar had het er graag voorover nu ik de keus had bij een nieuwe. Heb ook gekeken naar verschillende demo's maar écht alles is met automaat. De verkoper vond het wel uniek dat ie nog een handbak verkocht.
De bmw geeft nu met deze handbak wel zelf tussengas bij het terug schakelen, geeft wel een sportief tintje eraan.

Het is verder het 2018 model, dus met dat iets aangepaste dashboard & idrive 6.
Heb alleen het high executive pakket (navi professional) erop besteld, de 18 inch velgen, en de zwarte m performance nieren. Die nieren waren dan wel weer 148 euro (orgineel), maar ach dat moest dan ook nog maar, dat maakt hem een stuk dikker om te zien  Smile


RE: F21 Estoril Blauw 120i - Admin - 10-14-2017

Welkom Frank! Mooie F21 thumbup

Citaat:Ik Hoop dat het nieuwe bmwf2x  een levendig forum gaat worden!

Daar gaan we voor! Wink



RE: F21 Estoril Blauw 120i - BMW F20 - 10-14-2017

Heel mooi, hier mag je zeker trots op zijn! Welkom op bmwf2x! Smile


RE: F21 Estoril Blauw 120i - Patrick - 10-15-2017

(10-14-2017, 09:57 PM)FrenkyBmw schreef: Thanks allen!

Ik heb voor zwart leer gekozen met blauwe stiksels op de naden. Vond ik wel een extra sportief.
Ook heb een hand geschakelde versnellingsbak gekozen omdat ik een liefhebber ben van het auto rijden (kan ook met automaat natuurlijk Wink ) maar vind het gewoon mooi om te schakelen, en nu kan het nog. In de toekomst zullen ze uiteindelijk toch verdwijnen. M'n auto werd hierdoor wel 500 euro duurder vanwege een hogere bpm ( co2 uitstoot etc.) maar had het er graag voorover nu ik de keus had bij een nieuwe. Heb ook gekeken naar verschillende demo's maar écht alles is met automaat. De verkoper vond het wel uniek dat ie nog een handbak verkocht.
De bmw geeft nu met deze handbak wel zelf tussengas bij het terug schakelen, geeft wel een sportief tintje eraan.

Het is verder het 2018 model, dus met dat iets aangepaste dashboard & idrive 6.
Heb alleen het high executive pakket (navi professional) erop besteld, de 18 inch velgen, en de zwarte m performance nieren. Die nieren waren dan wel weer 148 euro (orgineel), maar ach dat moest dan ook nog maar, dat maakt hem een stuk dikker om te zien  Smile

Klinkt goed Frank! De nieren zijn idd belachelijk duur voor een stukje plastic.. Maar dat heeft mij ook niet weerhouden, ziet er zoveel dikker uit! Ik snap je keuze voor de hand geschakelde bak. Maar mijn voorkeur gaat toch naar de automaat, noem me maar lui Big Grin die ZF8 automaat schakelt heerlijk, snel en soepel. Ik wil alleen nog wel een nieuw stuur met flippers om het "af" te maken. Ieder z'n ding Wink Wel grappig dat je tegenwoordig meer betaald voor een handbak, dat was in het verleden anders.

Ik ben wel nieuwsgierig naar je interieur, misschien een "showroom" topic openen met wat foto's? Wink


RE: F21 Estoril Blauw 120i - JeroenF20 - 10-16-2017

Estoril blauw, ook mijn eerste keuze! Helaas was die een dag eerder verkocht.

Maar welkom!


RE: F21 Estoril Blauw 120i - FrenkyBmw - 10-16-2017

Thanks allen! Dat was balen Jeroen, maar je heb nu ook een prachtige wagen !
ik zal binnenkort even foto plaatsen van het interieur Patrick, dat komt goed !