BMW F20 forum - BMW F21 forum
BMWM135IX stelt zich voor! - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Stel jezelf voor (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: BMWM135IX stelt zich voor! (/showthread.php?tid=445)



BMWM135IX stelt zich voor! - BMWM135IX - 01-10-2021

Hallo,

Mijn naam is Maurice en ben woonachtig in het Oosten van het land.
Sinds kort en na lang zoeken in het bezit van een M135i X-drive uit 2015.
Via deze weg hoop ik kennis en ideeën op te doen om de auto beter te leren kennen en beter te maken waar mogelijk.
Voorheen 2x een 335i gehad met de nodige mods. 

Dit is 'm:


[attachment=323][attachment=324][attachment=325]


RE: BMWM135IX stelt zich voor! - BMW118iED - 01-11-2021

Mooie auto. Lekkere auto om mee te rijden.

Ik weet niet veel over de pre-facelift modellen. Maar aangezien je een vijf-deurs hebt, check of laat checken of ook deze variant van de 5 drs versie het brace onder de achteras mist wat de 3 drs modellen wel hebben.

Ik heb er op mijn 118i 2018 5drs geen spijt van dit deel van een 3drs model opgezet te hebben. Vooral prettig bij bochten en als je al in de bocht redelijk vroeg op het gas wilt gaan. Meer vertrouwen, maar ook meer tractie zo lijkt het.


RE: BMWM135IX stelt zich voor! - Patrick - 01-11-2021

Welkom Maurice, mooie M135i


RE: BMWM135IX stelt zich voor! - BMWM135IX - 01-14-2021

(01-11-2021, 12:35 AM)BMW118iED schreef: Mooie auto. Lekkere auto om mee te rijden.

Ik weet niet veel over de pre-facelift modellen. Maar aangezien je een vijf-deurs hebt, check of laat checken of ook deze variant van de 5 drs versie het brace onder de achteras mist wat de 3 drs modellen wel hebben.

Ik heb er op mijn 118i 2018 5drs geen spijt van dit deel van een 3drs model opgezet te hebben. Vooral prettig bij bochten en als je al in de bocht redelijk vroeg op het gas wilt gaan. Meer vertrouwen, maar ook meer tractie zo lijkt het.

Ik zal hem binnenkort eens op de brug zetten en van onderen inspecteren! Met X-drive nog geen tractieproblemen gehad, maar als ik daarmee de carrosserie stijfer kan maken en de wegligging beter, ga ik daar zeker aandacht aan besteden!


RE: BMWM135IX stelt zich voor! - BMWM135IX - 01-14-2021

(01-11-2021, 07:12 AM)Patrick schreef: Welkom Maurice, mooie M135i

thanks! Ben er zeer content mee.


RE: BMWM135IX stelt zich voor! - xaviyer - 02-28-2024

язык388.4BettBett1917RomeThomБалаKourПоноAgatSignUndeСодеWillSharPeteинфоSandannoМазуPameТата
1077OdysMult10-2AnnaкомпTeantourStomNiveIntrStriDomiLineCaroPlaiсертCredHugoOreaConrDolcRene
ChriБулгГладрвррYourAnilNeveGuntсочикармКороJohnWaltZdenDiabописЗолоFELINikiQuikCollTrevChri
GogoChicBarbEthaWendоптиСтепКандHowaErnsМануVidiжурнdiamменяNasoZoneЮджиZoneчистразгЛебечист
ДмитHarlHappДолиКазаИллюСмурLiamPionRogeвитаКедрКрас(197AgneXVIIрепрMartBarbXVIITerrDaiwFarl
ЛапухороМалаBMWхороRagoArdoMichЕГКаMiffЖураBookЖелтBeflAdriAbsoРумяНайдARAGпотеРосссодеFolk
KarmGorcинсттемаакадязык1014СальTellWindкартBrauбрюкIncaупакЛитРКарыМельРоссЛитРBustЛитРКобу
провЛитРAgavМона1926НаумнаркСмирHeucКирсМартEpibСатиSaveThatRussfictPietжизн(ИспбашнвойнОКуз
SixtФормШерсРастAdobMcGoSunsавтоНоздUnliакадДороКишеPhilПаулMandThomИллюЗайцХомчЛеонBMWBMW
BMWАфонWillKellTarcClaiЗяблОбыдавтоSiquDaviОмелСклиtuchkasСолоРыца


RE: BMWM135IX stelt zich voor! - xaviyer - 04-05-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо