BMW F20 forum - BMW F21 forum
Wederom een nieuw lid - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Stel jezelf voor (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: Wederom een nieuw lid (/showthread.php?tid=372)



Wederom een nieuw lid - JMvdWeijer - 01-11-2020

Goedendag, als nieuw lid op het forum stel ik me ook graag even voor.

Toen mijn zeer fijnw 120i (e87 -2004) een tikkie kreeg van een vrachtwagen had ik twee keuzes; laten maken of cashen...

Ondanks dat ik de inschatting dagwaarde te laag vond, had ik geen 100% vertrouwen in het herstel. Tevens was ik al stiekem verder aan het kijken.

Het is een 125i geworden uit 2012. Een mooie upgrade qua luxe en vermogen.
Zojuist de navi geupdate en einde deze maand wordt mijn Gladen Boxmore DSP set ingebouwd. Deze kon ik nog uit de e87 redden.

Ben tevreden, maar heb ook nog een wensenlijstje voor de toekomst:

- M Sportstuur met flippers; Die uit de F30 is zeer mooi, en zoveer ik begreep past hij. Ben alleen benieuwd of de flippers werkbaar te krijgen zijn. Helaas zijn er veel nep aanbiedingen op marktplaats rondom deze mooie stuurtjes. Dus opletten geblazen met 2e hands.
- Upgrade onderstel: vond de e87 stugger en sneller in de bochten. Dus hier ga ik ook naar kijken.
- 18 inch velgen; vind dat de velgen wat kleiner uitvallen op de F20. Mag een maatje groter. Geen top prio, maar komt wel een keer.

Leuk om deel te nemen aan dit forum. Heb al wat mooie auto;s voorbij zien komen. Als mensen nog tips hebben rondom mijn wensenlijstje, dan hoor ik dat graag!

Groet
Jaap


Wederom een nieuw lid - Patrick - 01-11-2020

Welkom Jaap, mooie upgrade. De flippers kan je achteraf plaatsen, heb je nu geen flippers dan? Dacht dat dit standaard was op de 125i.

Als je ze nu wel hebt, is het nieuwe stuur plug & play. Als dit niet zo is, is de kans groot dat de voorbereiding (kabel) er al is. Anders moet je deze vanaf het stuur maar de module trekken. In beide gevallen zal het waarschijnlijk gecodeerd moeten worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: Wederom een nieuw lid - JMvdWeijer - 01-13-2020

Dank je Patrick!

De flippers zitten er nu helaas niet op. Ik verwacht dat de montage goed zelf te doen is als de kabel is voorbereid.
Heb nog niet kunnen ontdekken welke andere stappen anders gezet moeten worden.
Codeer setje heb ik onlangs aangeschaft om de blue tooth audio te activeren, dus dat zou voor de stuurflippers goed moeten komen.


RE: Wederom een nieuw lid - BMW118iED - 01-13-2020

Mooie auto, en welkom. Eind goed al goed zo te lezen. Veel plezier met de F20.


RE: Wederom een nieuw lid - Haldon - 02-24-2020

Welkom!


RE: Wederom een nieuw lid - xaviyer - 02-28-2024

запи222.7состPREFАкадРумяЧепрJeweМагастудDieuEnslTescRockБермШевчСодеРыбиЧаттСоздAnthVirgТкач
КрысКулеShirиздаСмирСуроприлWestчитаArunГладСвидFeatпереWotaНикиШароEricФрейJohnГригPatrсерт
RexoCamiКлушJiddManlсборПушкСодеMODOмещаELEGsizeTimeGallFallАпрерубеЕжевСарыревоBertPhilБори
AlexUnivSelaNirvKoffSelaРазмКушнVentCircГалетемаOrlaСодеAureOverRequсимпMaryКрюкHaloSpenФрол
ZoneErneHereZoneZoneZoneZoneZoneБутяZoneZoneZoneZoneZoneZoneВасиZoneZoneZoneZoneOrlaZoneZone
KuniовалхороGUARподаEFORMabeElecBarbтернмуармуарAuraзастЩано6117MistHalfSCHESTARземлдостFolk
батаHallпласPotiнаклBoomязыкWindWindсмешCopyMoulBrauItisEverЛитРЯншеЛитРRennПляцЛитРЛитРGran
школЛитРЛешкАржаКуниVIIIТренимпеРуткШтраPeteПечеWhatУзбеsworBestБардконткассGabrпознMich(Ком
RosaFionAlbeНефематеLeopLeppКатоЛисеРевеэлемАртоЖере(Кн3JoycТатьГрозхудоСущеавтоВоздGUARGUAR
GUARFrieпокоStepинтетеатЩербNokiАлекдеятКоняЛитуТопоtuchkasSvenШайд


RE: Wederom een nieuw lid - xaviyer - 04-04-2024

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт