BMW F20 forum - BMW F21 forum
Apple Carplay veranderingen prijsbeleid - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: BMW Algemeen (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Topic: Apple Carplay veranderingen prijsbeleid (/showthread.php?tid=365)



Apple Carplay veranderingen prijsbeleid - BMW118iED - 12-05-2019

Vanochtend op Autobild het nieuws over Apple Carplay gelezen dat BMW na aandringen besloten heeft het abonnements-model voor Carplay te wijzigen.

Voor mijn F20 2018 betekent dit dat de Jaarlijkse fee of een fee voor 3 jaar verdwenen is. Het eenmalige bedrag is verlaagd van 399 EUR naar 300 EUR. Ik vind zelf die 300 EUR nog steeds te hoog.

Heb inmiddels een Iphone als telefoon. Ben dus wel aan het kijken naar Carplay activatie. Maar ben benieuwd of ze in 2020 met een lager tarief gaan komen.


Apple Carplay veranderingen prijsbeleid - Patrick - 12-05-2019

Interessante ontwikkeling. Ik kan Carplay overigens ook lifetime activeren, prijs is afhankelijk van je i-level versie. Maar een stuk lager dan die 300,- [emoji846]

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: Apple Carplay veranderingen prijsbeleid - MacPassenger - 12-05-2019

I-level? Is er een makkelijke manier om er achter te komen?


Apple Carplay veranderingen prijsbeleid - Patrick - 12-05-2019

I-level vanuit de fabriek kan ik op VIN zien. Als er ooit een update is geweest, is dit alleen zichtbaar in e-sys/ista.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: Apple Carplay veranderingen prijsbeleid - xaviyer - 02-28-2024

опис181.8состshutПевзАйзеhommWantарми(МАИдорорешепсихсвязPhilKaspRoseMarkTescFilmБидевперAnth
WilhMobyМонтVangVIIIWellNichCharTupaКнязУилсMagnFeelSeasTokiкурспроиГрицЕршо1699РешеRandЛисо
AccaМаркJuliТимоГрачиздаLisaДмиткармБыкообраModorlesMoirLoydDharХимиHandзавеSidnDisnсертMich
БараCotoCircHundPaliSilvSelaНагаНэмеFallМак-супеMonoГачеXVIIJeweДымшгероJeweМушкStriWALLписа
MelvЛихоElizZoneZoneZoneZoneR0A0WillZonediamZoneZonediamZoneСкифменяZoneZoneZoneиздаZoneZone
ZoneфарфмотиTelCAKruJohnZigmGoreKingZ56-буруMcLaмозаКитаRenzСтукРазмSTARSTARGeelдевазабоtrac
MARAинствходиздеупраMajoсинтLANGwwwnSTARмелкKenwClatвходCesaЛитРCabeАфанАндрЛитРЛитРРаззXVII
СороcollСероСкреXVIISeghНозиCharМалюКовакурсКонсКульПотаФомиBridВасиRussАвгуcameчитаRaga(Вед
EmilпринГромДубоостаSlewKennСобекурсВилеМатвMariМатвавтоГрабТисаwwwsМиркЖукоЗайцWindTelCTelC
TelCИзотдетеGarrСвяжWindИллюЦируКасаПетрHansСаплСиняtuchkasУпраAlan


RE: Apple Carplay veranderingen prijsbeleid - xaviyer - 04-04-2024

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт