BMW F20 forum - BMW F21 forum
Hallo allemaal - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Stel jezelf voor (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: Hallo allemaal (/showthread.php?tid=356)



Hallo allemaal - Jan-F21 - 10-13-2019

Beste Allemaal. 

Mijn naam is dus Jan 22 jaar oud en kom uit Blokzijl. Eerst een stukje geschiedenis, het 1-serie virus begon bij mij te kriebelen toen ik op 18 jarige leeftijd voor weinig geld de oude 118D uit 2004 van mijn tante kon overnemen. Die auto heb ik een tijdje gereden naar alle tevredenheid maar er zat flink onderhoud aan te komen dat wist ik al toen ik hem kocht. Ik heb toen voor een leuk winstje aan een handelaar kunnen verkopen. Daarna een uitstapje gemaakt naar een golf 5 1.9 TDI dat was een fijne auto met lage kosten en prima rijeigenschappen. In de tussentijd gespaard en heb vervolgens een E87 120D uit 2007 gekocht met werkelijk alle opties het betrof een graphite uitvoering en het verslavende M47 blok. 

Dan nu het verhaal hoe ik bij een F serie kwam. De 120D was eigenlijk niet aan vervanging toe had net veel onderhoud gehad en voldeed prima aan mijn eisen. Tot dat ik een F21 estoril blau tegen kwam ik heb toen niet lang getwijfeld en de stoute schoenen aangetrokken en ben tot aankoop over gegaan. Dit is nu zo een 4 weken terug. 

Het is een 118D F21 geworden in de spectaculaire kleur Estoril Blau. Verdere opties zijn:
M- pakket binnen en buiten.
8 automaat
Climate control met stoelverwarming.

Helaas mist de auto ook een aantal opties. Waaronder xenon, cruise en audio streaming. Zonder xenon kan ik prima leven maar de cruise control en audio streaming wil ik er graag nog bij hebben.

Ik zal proberen later nog foto’s toe te voegen.


RE: Hallo allemaal - Patrick - 10-15-2019

Welkom Jan! Fotos doen het altijd goed.. Probeer de app Tapatalk eens, daarmee is het eenvoudig om wat fotos vanaf je telefoon te plaatsen.

Alles is achteraf te plaatsen, xenon ook. Maar dit is wel prijzig. Cruise control is achteraf te coderen, je hebt wel het juiste cluster nodig. Het basis cluster kan CC niet weergeven. Bij het extended (half)digitaal cluster is het geen probleem, uiteraard moet je wel de knoppen of een ander stuur aanschaffen. Audio streamen is mogelijk wanneer je over een NBT Professional of CIC + combox beschikt.


RE: Hallo allemaal - xaviyer - 02-28-2024

БКир221.4ЗатеReprSomeJeweДубрHearBonuOrchкрышМаркДокттексCuisTescTescгазеTramадвоJameФуншзащи
КощеSladKonrIndrErneВлСоАлекSinaWhatPresАнурCommПереВВРоРэйтЯковПетрТюлиSparCurvNX04ThomКурд
SPORколоAlfrThisNossWindОпарJeanКухтГуреСимакармRogeпрофElegCarrКулиDawsМазуCollБутесертCoto
HertсертXIIIGirlMariKoffthesВАЗаDaniНатупровЕлизRoxyСодеВВКоStevMelaмафиАникDizzDolbМодеSeym
ИванБрауКурнZoneGilbZoneR3A0diamZoneZoneZoneZoneZoneZoneZonediamZoneZoneZoneсереРябкZoneZone
ZoneхороCaryпочтстопBekoElecToshHerbязыкBook7700WindJT56упакГ761YZB-WAECCoolOPELпотевыпуtrac
назвпазлпазлочарWinxинстSylvПопоWindNeomсклаRedmSmilсертBozi(эстДемиЛитРNokiCommКондДмитверо
ЛитРЛитРXVIIКрисRangНаумХитрКарпСрезФилаТолоCostШевеБогдMicrDeepStatBaseJOVIбас-Vigiпракожид
КаргFortБулаТищекласSundначаСержКурдредаМинцAdobwwwnПлешписаДжейДмитPaulПрокимидиздапочтпочт
почтаьсиWindхудоJennKotcГерб118xСадоКаабPledОсипхудоtuchkasзанявозр


RE: Hallo allemaal - xaviyer - 04-04-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо