BMW F20 forum - BMW F21 forum
Aandrijving foutmelding. - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW F2x (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Topic: Aandrijving foutmelding. (/showthread.php?tid=339)

Pagina's: 1 2


RE: Aandrijving foutmelding. - Haldon - 03-18-2020

(03-18-2020, 11:59 AM)Esprit.G.V schreef: Vervangen is inderdaad zo gebeurd. Maar de aanschaf van de bobine a €250,- daar val ik een beetje over.
Hopelijk doet de dealer een uitgebreider onderzoek dan enkel vervangen.

250?? Nee joh....ik heb laatst nog een bobine gehaald bij de BMW dealer en dat was 63 euro en 74 cent....

Onderdeelnummer voor mij was 12138616153, een DELPHI bij https://bmwshop.ekris.nl/nl/zoeken-op-onderdeelnummer?search=12138616153


Aandrijving foutmelding. - Peej - 03-18-2020

Wat bmw118ied zei vertelde de ANWB mij ook toen ik dit had.
Vervuilde/versleten bougies gaan ook steeds meer vragen van een bobine om een vonk te kunnen produceren.
Nu zelf preventief nieuwe bougies en bobines geplaatst.

De bobines (Delphi zit er origineel in) vind je voor +-25€ per stuk. €250 is dan wel erg duur?


RE: Aandrijving foutmelding. - Esprit.G.V - 03-18-2020

Auto heeft een maand geleden een grote beurt gehad inclusief bougies.
Ik heb de vorige keer moeten ondertekenen voor een factuur van €350,- maar dat was een garantie kwestie.

Okey, 1 ding weet ik zeker. Als hij uit de garantie is ga ik het zelf maken ?


RE: Aandrijving foutmelding. - BMW118iED - 03-20-2020

Mooi om te horen dat de ANWB hetzelfde zegt. Voldoende reden om voorzichtig om te gaan met de nogal lange intervallen voor het wisselen van bougies. Zeker als een auto wat ouder wordt, gaan dit soort problemen meer de kop op steken. Bij mijn andere auto's (beide ook op LPG) vervang ik elke 10000 resp. max 20000 km. Die van de 20000 km heeft een officieel interval van 60000 km. Origineel Bosch bougies kosten voor die betreffende auto +/- 7,50 per stuk. Dealer prijzen liggen rond 12,50 EUR. Voor die 7,50 EUR heb je geen nieuwe bobine.


RE: Aandrijving foutmelding. - xaviyer - 02-27-2024

звер111.9PERFBettАнесJacqЧимпFeuiVariпервстарКаптДавыГригSnowТихоBianAndrViewЧернломоMaggInta
DekoBoze239-XIIIЦветСобоBladCastmailБобиDeepПанк(198ДетсЕрмоRobeXVIIМихааспиВороTefaИллюСеля
ПаршomfoсертVoguЗадоChatJoshГригYamaимпеФлейRoxyдругUndeRuyaNikiwwwnZdenGonzJarmкартPushFunk
NewTCreaИванNikiSergCircHansDaviVoplДариZoneMiyoCalvПовеScooТокуАфанразгПросСодеAndrАввмJoha
ЮУлаZoneЛескНаибEileZone3110ZoneZoneчистШибаZoneZoneZoneZone01-2ZonePUREZoneZoneRHINZoneZone
ZoneхороаксеPCIeHenrTokyHansBallBrunMiniBookПекууровETCSГригPETEKarlПоруМураARAGфрагHerbtrac
Б481RussинстЧариBakuязыкRockwwwmInnoTickCariOregDysoсклаRoyaЛитРdocupublМеркЛитРРомаHearINTE
РомаJackЯралТихоStefтоваэмбрHonoЛенцЗильБурлScotTellавтоЦыкуиграУланздорШатавзроPinkрабобокс
автоМакаАндравтоGoneJosetourСкорPresХентЧугуШациавтоМарчКостLordСодеDeadвласКрашEllePCIePCIe
PCIeElisWindмалыавтожизнTeilWelcПетрФормЙохачемпSheltuchkasJamePhil


RE: Aandrijving foutmelding. - xaviyer - 04-03-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо