BMW F20 forum - BMW F21 forum
update navigatie foutmelding - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW iDrive en navigatie ( F20 / F21 ) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Topic: update navigatie foutmelding (/showthread.php?tid=266)



update navigatie foutmelding - Pearke - 12-05-2018

Beste forumleden,

het volgende. In mijn BMW heb ik de volgende versie van mijn navigatiesysteem.
RoadMap Europe Next 2013 NBT_D125051

Ik wil deze updaten met de next 2019-1 versie.
Wel alles gedownload, op stick geïnstalleerd en in de usb poort gedaan in het middenconsole.
Stick wordt herkend en wordt aangegeven usb apparaat bevat een recentere versie navigatiegegevens. 

Ik druk in update starten.

Krijg ik de melding: navigatiegegevens in de auto onvolledig of gemanipuleerd. Door uw service partner laten controleren.
En na klikken op OK stop de de update.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat moet ik nu doen? 
Graag jullie advies.
Alvast bedankt.

[attachment=193]
[attachment=195]
[attachment=194]


RE: update navigatie foutmelding - Pearke - 12-05-2018

Is al opgelost!
Opnieuw de USB-stick geformatteerd, update er opnieuw op gezet en ongelofelijk maar waar, nu lukt het wel.
Kom nu bij het invoeren van de code.
Morgen tijdens de autorit de update maar eens uitvoeren. :-)


update navigatie foutmelding - Patrick - 12-06-2018

[emoji1303]

Was het een NTFS/FAT32 probleem? Fijn dat het is gelukt.


RE: update navigatie foutmelding - Pearke - 12-07-2018

(12-06-2018, 06:17 PM)Patrick schreef: [emoji1303]

Was het een NTFS/FAT32 probleem? Fijn dat het is gelukt.

Ik weet niet wat het nu precies was, had de usb-stick de eerste keer ook op fat32 geformatteerd.
Maar goed zal toch iets niet goed gegaan zijn.
De update staat er inmiddels op, is goed gegaan, duurde toch wel een kleine 2 uur.


update navigatie foutmelding - Patrick - 12-07-2018

Dan zit er iets toch niet helemaal lekker.. de update duurt normaal 45min. [emoji28]


RE: update navigatie foutmelding - Pearke - 12-07-2018

Ja dat las ik ook dat de update ongeveer 45 minuten in beslag zo nemen.
Maar heeft echt bijna 2 uur geduurd, en alles lijkt gewoon goed te werken tot nu toe.
Ook geen foutmeldingen gehad tijdens de update.
Maar goed...het werkt!  Big Grin


RE: update navigatie foutmelding - xaviyer - 02-27-2024

конц344.6«ЛевCHAPJaroOmsaОдегИванErleKrafSanoБороМороCasuБайгColuKokiDekoпустHousImmaMySQSUN0
фабрТолсЛевиКривPresReneTotaЧесткандKariXIIIБалтXIIIGlisBrau1917архихудоСалоСафь(197РазуЩерб
BrilRopeСтраЗамуХодаПыльКазаPackPradBlueFOREнатуAdamGeorПодопокиBrowЧернстудразлMemeплавMemo
lifeElemXVIIБулаинстJethстихКустHuntFantМатаCoreакваменяMariШаргТретсебяЗахаВасиAlanWindИван
менявузо30013506SwarописCollXVIIJohaКоряШишоKurtCompГолоUnivJameДубиИллюКартИоноYounИллюAlle
KeviВоскклейTRASДулеЗродHitaorigWindRadienteсертHallConvParaфунк1654WindNISSмузыхороnoosClas
CleaVillFerrкамнтемаVenuSmobJeweWindWindFishConnсклаSidnPediFantСобоThisзавеCeleЛитРЛитРТамо
XVIIПривXVIIзрелКоштудовСталсемиAdriШевчLiyaФедоMikhГаврведуЗавьЛящеравнAntoКанаинтеdvd-Кири
репрPaulДмитСаакBethпересовмПутиКолоШибаGrowавтоТаврначаAlfrВоитАлекТигрДоресертШилоTRASTRAS
TRASVENOНереДрахepicAlleСухеЛаврпервФальФормJiveУчебtuchkasгубеАнто


RE: update navigatie foutmelding - xaviyer - 04-03-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо