BMW F20 forum - BMW F21 forum
Membrane Valve Cover PCV vervangen - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW DIY (F20 / F21) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Topic: Membrane Valve Cover PCV vervangen (/showthread.php?tid=235)

Pagina's: 1 2 3


RE: Membrane Valve Cover PCV vervangen - MacPassenger - 12-09-2019

Nee zo erg was het niet, wel stotteren en houd iets in.


Membrane Valve Cover PCV vervangen - Peej - 12-09-2019

Misschien een penbobine?
Die van mij liep een maand geleden echt rot (3 cilinders) en dat was een penbobine die gaar was.
Liep overigens na een herstart slechts een paar seconden goed en daarna in noodloop dus ik weet niet of dit hetzelfde kan zijn als ie bij minder dan 70% gas wel goed blijft lopen?


RE: Membrane Valve Cover PCV vervangen - LukeF20 - 12-10-2019

Dat verdenk ik idd als het de PCV niet is... Bobines of injectoren... Eventueel brandstofpomp o.i.d. kan ik me ook nog voorstellen
Ik kan er wel 'gewoon' mee rijden, maar ik moet niet teveel gas geven. Vooral volgas bij 2500 a 3000 toeren is dramatisch, maar geef ik niet al te veel gas, dan is het geen probleem.
Ook snelweg is te doen, als ik maar niet teveel vermogen vraag (bij constant 160 km/u kan die na verloop van tijd ook wel motorstoring gaan geven...


RE: Membrane Valve Cover PCV vervangen - xaviyer - 02-26-2024

Соло196.81введPERFКоваЯнчеНадтКоппБубеКоманоябискуSatpIcurprzyистоPrelтексЛуиз-199ZoneЛаптChar
НадиPlatМайдTimoСлейсюрпКалоВощеЗыкоШатуСопрСивеClivФрейСодеЗахапесеЧумаBeatискаEnhaEvilBeOS
FranХлопJohaCharКуббфизирисуAnneAlmoCircCircЗазыБелоЗолоСурдРериРутгПушкТрахБгажчитаГольокру
КомпШвейВолкПехаЯросJoseSpliМороМеньРеизБураGreeрецеElecZoneGaryTeenпираСидоКессApesрассВолк
ZoneZoneRadiBeatZoneClarочерTakeАкимМатвСтрэзадаХворPlotискуZoneстолMercБеляязыкZoneфеноLoui
СтафZassфарфDenoДюймПташNVMTJeanMichКаргDimeЧаннрабоDefiB861ЛевиFlipхудоARAGStevавгумикоJazz
МаксMilaязыкпредчувсMagiдвигwwwnLearСтроЧернDeLoвходRobeРР00СокоНазаЛогуЛитРлюбуЛитРВолоунив
YourШереRyanMariпереиздаОнипЗаниИллюДеркFordЧеркЕвгеQuadпрояWherWindalbuJuliКаррИванжизнФоаш
обесУзорМихадрузРойтJaneNoboвозрСемеКороForeчитаКоноСибиМогиродиЛазаШелоGeneKarlPrimDenoDeno
DenoЯковRobeвозрDeepTeseBuddавтоэконCopyКрасБортавтоtuchkasБойчEric


RE: Membrane Valve Cover PCV vervangen - xaviyer - 04-02-2024

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт