BMW F20 forum - BMW F21 forum
Moderator(s) gezocht! - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Mededelingen (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Topic: Moderator(s) gezocht! (/showthread.php?tid=167)



Moderator(s) gezocht! - Admin - 03-05-2018

Aangezien we inmiddels al dik over de 100 leden zijn gegaan, ben ik op zoek naar 1 of 2 leden die zich willen inzetten voor het forum. 

Ik ben op zoek naar iemand die dagelijks het forum bezoekt. Het is noodzakelijk dat het forum ook via de browser wordt bezocht, dus niet alleen via Tapatalk. Dit omdat via tapatalk bepaalde moderator functies niet beschikbaar zijn. 

Een moderator heeft meer forum bevoegdheden, zoals het verplaatsen, verwijderen en wijzigen van posts en het tijdelijk of permanent bannen van gebruikers. Dit laatste is voornamelijk het geval bij spam bots. De laatste tijd wordt het forum veel bezocht door spam bots, die meerdere berichten tegelijk plaatsten. Deze zijn voornamelijk afkomstig uit China. Ik doe mijn best om deze "personen" te weren, maar ze glippen er zo nu en dan toch doorheen. 

Als moderator ben je lid van het bmwf2x team, en heb je ook toegang tot een afgeschermd gedeelte van het forum, waar team leden eenvoudig onderling kunnen communiceren en je krijgt toegang tot het forum control pannel.

Bij vragen kan je op dit bericht reageren of stuur mij (bij interesse) een persoonlijk bericht.


RE: Moderator(s) gezocht! - Admin - 03-18-2018

Forum lid "Patrick" heeft aangeboden om mij te willen helpen met het onderhouden van het forum. Vanaf vandaag is hij toegevoegd aan het bmwf2x team en zal hij samen met "BMW F20" de rol van moderator vervullen!  thumbup

Ik kan hiernaast nog één persoon extra gebruiken. Als iemand interesse heeft dan hoor ik dat graag Smile

Patrick, bedankt!  Cool


RE: Moderator(s) gezocht! - Antoni - 03-19-2018

(03-18-2018, 08:30 PM)Admin schreef: Forum lid "Patrick" heeft aangeboden om mij te willen helpen met het onderhouden van het forum. Vanaf vandaag is hij toegevoegd aan het bmwf2x team en zal hij samen met "BMW F20" de rol van moderator vervullen!  thumbup

Ik kan hiernaast nog één persoon extra gebruiken. Als iemand interesse heeft dan hoor ik dat graag Smile

Patrick, bedankt!  Cool

Succes Patrick met je nieuwe job thumbup


RE: Moderator(s) gezocht! - Patrick - 03-19-2018

Haha.. Thnx Wink


RE: Moderator(s) gezocht! - xaviyer - 02-26-2024

Афри594ReprBettSomeCathвещеТерлLloyфакуБуре28ARИллюотноМА80ПлакDantDaiwРоссSorbлекаHorsMaur
СамвПавлАртиhorrСереСокоXVIIнароСодеOralXVIIКарцХарлWilbХоллAquaномиAltiсертЕИЗаMX03AccaArou
AlfrMusiCotoсертArktMagiRobeNikiязыкКрасИллюместLacrPleaTerrviscErviELEGSelaSelaEmerTimeШевч
газеPelaПетрБондДуриРжанUnivRondБелоВавиGHOS2111ДмитRobeавтосерекараFairHerbHappРакоZonediam
796-ZoneИстрБольDougХьюзПетеTakaZoneиллюУспеHumiЭлькKarlБэкотеорХолбпереБориТорофианИзмафаку
ZoneтрудстенTaniпредGregMielMabeАмирPlayязыкинстJohnКлейOlmeMistChilГравAUTOPHANсделпримEthn
СН80инстинстакадКитаGiulBabyWindFari1438NercViteBoscвходFrisЛитРEnhaJeweMagiXXIIЛитРЛитРЛитР
велоредаHansБулгФридПушкСелиЖигаДлугПНШеВедуНазаГаниЕрма(ШкоармиЦалипокоDeepUrgeHaryLeslIyen
WindLittавтоВороУзорсосрPromпригавтохудоКузнФормРодиБайкWindСмирHorrудовБикеприединоTaniTani
TaniSympжизнКочеФормхудоЧемоRaymКургMorrживыTeriКозлtuchkasвремребе


RE: Moderator(s) gezocht! - xaviyer - 04-02-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо