BMW F20 forum - BMW F21 forum
vraagje over grill - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: BMW Algemeen (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Topic: vraagje over grill (/showthread.php?tid=136)



vraagje over grill - Pieterbmwf20118d - 02-21-2018

hallo, 

kan iemand mij uitleggen wat de verschillen zijn tussen orginele hoogglans bmw nieren en aftermarket hoogglans nieren?  ik heb namelijk hoogglans nieren zien staan op bimmerproducts voor ongeveer 75 euro en de orginele zijn ongeveer 130 euro.

met vriendelijke groet, 

pieter


RE: vraagje over grill - BMW F20 - 02-22-2018

Het verschil is het BMW logo aan de binnenzijde van de nieren... Rolleyes

Er is weinig/geen verschil, als je een 1-1 replica hebt zie je dat niet. OEM en Replica zijn beide van plastic. Je ziet wel eens verschillende varianten in het aantal spijlen en dubbel/enkel. Dubbel bestaat OEM niet voor de F20.

De OEM nieren kan je in twee delen uit elkaar nemen, de rand en spijlen. Vaak zijn de spijlen als zwart, je zou de chrome rand dan ook zwart kunnen spuiten. Het overwegen waard?

Bij Ekris betaal je overigens 148 euro.


RE: vraagje over grill - Pieterbmwf20118d - 02-22-2018

hartelijk bedankt voor je antwoord, dan ga ik toch voor de aftermarket! nogmaals bedankt, gr pieter


vraagje over grill - Quinton995 - 02-23-2018

Ik heb hiervoor een keer een aftermarket grille gehad op mijn E87 1 serie. Pasvorm was toen belabberd, 1 bleef goed zitten de ander kon nogal wiebelen. Daarom nu voor OEM gegaan.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


RE: vraagje over grill - Veloce - 11-24-2020

En de volgende vraag...Is het makkelijk om zelf de gril te wisselen of moet ik naar de dealer?
Kan iemand vertellen hoe het moet?


RE: vraagje over grill - xaviyer - 02-25-2024

личн212.8котоmirrБазиWindRichИллюAgatOZONКривCONSKoboThinErneОктяЖимбHeinГрушAuroфотостраБобр
ПольTescEtiqOperCreoFreeAhavetslPublErbaAuntRealSuitCaudженщLotuKeraSkinPureNiveAubrSchaWins
HarrавтоГринChuaFunkБеркdeatNepsШалаCaroHarrГриндетеMortСодеСидоАлькMariPlanFallAdioGranDean
MuniJazzJoseDolbПинеВалоMike(МИФShorМеже19влАнтоДаннExceRusiZoneZoneловуMiyoZoneКРЛ-Adamзака
JameArtiLAPIArthФинкЧиркHajiLiveFlowTaylТолуPelhМонаXVIIDiegРазмocnoунивРазмСолоВетрOnlyMart
БлаухороMadeMPEGNouvFrosTekaПроиWindсборBookFiesЧайкпласМихаBeatRenzVALGКазеПроикомпинстSwin
AlabподсReveаррзподлDreaTrefWINDWindBorkзадаValePhilEssePediЛитРJeweЧернБереЛитРЗиниЛитРЛитР
публBerlБелогараСодеЖиркКратчитаИллюLawiSergМураГолуЖижчтелеOzriСокоКожуNortsoftMichBircDisn
МураполуСкреЛопаRidlСодеТопозаняаъдеШапизакоМихеспецЕфимЛихаRobeEricстудансаразлJohnMPEGMPEG
MPEGСолоPROMminiKeepДобрвозравтоJaneCosmЛопаИллюДавыtuchkasПоноSelt


RE: vraagje over grill - xaviyer - 04-01-2024

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт