BMW F20 forum - BMW F21 forum
Online Entertainment Voucher - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW iDrive en navigatie ( F20 / F21 ) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Topic: Online Entertainment Voucher (/showthread.php?tid=128)

Pagina's: 1 2


Online Entertainment Voucher - Antoni - 02-12-2018

Beste collega F2x rijders,

Even een vraag over de Online Entertainment Voucher.

Afgelopen zaterdag heb de test optie voor de Voucher (1 maand voor € 1,00) besteld en had vrijwel direct de menu optie beschikbaar in media.
Echter, nu een paar dagen later heb ik nog steeds geen mogelijkheid om een keuze te maken voor Deezer of Napster.

Zodra ik de optie online media selecteer, krijg ik de volgende tekst in het scherm: 'Onine Entertainment wordt gestart...', een minuut later verandert de tekst in 'Online Entertainment...' en verder kom ik niet   problem

Iemand enig idee???

foto is overigens van zondag, maar vandaag nog steeds niets...


Online Entertainment Voucher - Patrick - 02-13-2018

Ik kan hier helaas geen antwoord op geven.. Ik gebruik eigenlijk niets van de "connected drive" functies.

Ik heb wel de remote functie geactiveerd, maar ook daar doe ik weinig mee [emoji6]

Voor muziek stream ik Spotify via Bluetooth. Of albums vanaf een USB.


RE: Online Entertainment Voucher - Admin - 02-13-2018

Je geplaatste foto is erg klein en daardoor niet zichtbaar Wink


RE: Online Entertainment Voucher - Antoni - 02-13-2018

(02-13-2018, 09:40 AM)Admin schreef: Je geplaatste foto is erg klein en daardoor niet zichtbaar Wink

Nieuwe poging  think

Sinds vandaag werkt het overigens perfect, geduld is sos een schone zaak  thumbup


RE: Online Entertainment Voucher - Antoni - 02-13-2018

(02-13-2018, 11:13 PM)Antoni schreef:
(02-13-2018, 09:40 AM)Admin schreef: Je geplaatste foto is erg klein en daardoor niet zichtbaar Wink

Nieuwe poging  think

Sinds vandaag werkt het overigens perfect, geduld is sos een schone zaak  thumbup

Misschien nu wel erg groot  eek


Online Entertainment Voucher - Patrick - 02-14-2018

Maar wel duidelijk[emoji6]

Het had dus wat verwerk tijd nodig?[emoji106]


RE: Online Entertainment Voucher - Antoni - 02-14-2018

(02-14-2018, 01:33 PM)Patrick schreef: Maar wel duidelijk[emoji6]

Het had dus wat verwerk tijd nodig?[emoji106]

Klopt en het werk als een zonnetje, misschien toch maar overwegen een jaar abonnement af te gaan sluiten.


RE: Online Entertainment Voucher - JohnvdH - 02-14-2018

(02-14-2018, 08:17 PM)Antoni schreef:
(02-14-2018, 01:33 PM)Patrick schreef: Maar wel duidelijk[emoji6]

Het had dus wat verwerk tijd nodig?[emoji106]

Klopt en het werk als een zonnetje, misschien toch maar overwegen een jaar abonnement af te gaan sluiten.

Is het ook mogelijk om Spotify te installeren? Of vraag ik nu iets doms  Tongue


RE: Online Entertainment Voucher - M140i - 02-14-2018

En wat krijg je dan ? Deezer zoals het eruit ziet op;pakweg een ipad of iphone ?

Wat kost het dan vanaf maand 2 als die voucher is afgelopen ?

Ik heb al een normaal deezer-abonnement maar dat staat hier los van zeker ?


RE: Online Entertainment Voucher - Antoni - 02-15-2018

Het zier er ongeveer zo uit als op je smartphone en je kan tijdens het aanmelden kiezen voor Deezer of Napster, Spotify is (helaas) geen optie. Koppelen met een bestaanden Deezer account is mogelijk.

Het werkt  in heel Europa, flat free via de sim in de auto en download data naar de HD van de auto. Als er dus even geen of minder bereik is, is dat geen probleem.

Ik ben er blij mee voor die ene Euro voor een maand, echter of ik het volledige abonnement afsluit, weet ik nog niet. Het is vrij kostbaar, daartegenover staat dat er een premium Deezer of Napster abonnement bij zit en dat de data flat free via de BMW sim loopt.