BMW F20 forum - BMW F21 forum
Mark met F21 - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Stel jezelf voor (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: Mark met F21 (/showthread.php?tid=121)

Pagina's: 1 2


RE: Mark met F21 - mxxl - 09-14-2018

Even een korte update:

De tuning van unlimited beviel eigenlijk wel goed. Op 98 loopt hij super, op 95 licht onregelmatig. Voor het hercoderen van de radio is de gehele autosoftware bij BMW opnieuw geladen, dus momenteel even geen tuning Volgende week ga ik naar unlimited terug en wordt hij opnieuw geprogrammeerd, wellicht dat ik hem fractioneel milder ga doen maar dan wel met de nadruk op een vloeiende koppel lijn en betere performance op 95.

De Gladen/Mosconi set zit erop aan de voorzijde, over 2 weken volgt de achterzijde, er wordt dan een pico 2 en 2 gladen luidsprekers bijgeplaatst. De gehele set zal dan gemeten en ingeregeld worden.

De eerst volgende aanpassing zijn de remmen, ik vind die absoluut onderbemeten. Zowel voor als achter. Voor denk ik aan de 312mm remmen die o.a. Op een f30 320d zitten of mischien zelfs de 330mm remmen van een 330d/328i. De eerste is waarschijnlijk al meer dan genoeg.

Optisch nog niets gedaan behalve een goede detailing


RE: Mark met F21 - Pieterbmwf20118d - 09-20-2018

(09-14-2018, 11:22 PM)mxxl schreef: Even een korte update:

De tuning van unlimited beviel eigenlijk wel goed. Op 98 loopt hij super, op 95 licht onregelmatig. Voor het hercoderen van de radio is de gehele autosoftware bij BMW opnieuw geladen, dus momenteel even geen tuning Volgende week ga ik naar unlimited terug en wordt hij opnieuw geprogrammeerd, wellicht dat ik hem fractioneel milder ga doen maar dan wel met de nadruk op een vloeiende koppel lijn en betere performance op 95.

De Gladen/Mosconi set zit erop aan de voorzijde, over 2 weken volgt de achterzijde, er wordt dan een pico 2 en 2 gladen luidsprekers bijgeplaatst. De gehele set zal dan gemeten en ingeregeld worden.

De eerst volgende aanpassing zijn de remmen, ik vind die absoluut onderbemeten. Zowel voor als achter.  Voor denk ik aan de 312mm remmen die o.a. Op een f30 320d zitten of mischien zelfs de 330mm remmen van een 330d/328i. De eerste is waarschijnlijk al meer dan genoeg.

Optisch nog niets gedaan behalve een goede detailing

hoi, over de remmen moet je dan ook andere remklauwen hebben? of pssen die gewoon op de orginele 312 mm?


Mark met F21 - BMW F20 - 09-25-2018

Je hebt de gladen set laten coderen bij de dealer? En ze hebben hiervoor de complete i-level update (flash) uitgevoerd?

Dit had ook makkelijker gekund. FDL Coderen zou voldoende moeten zijn. Zo niet, dan kan je ook slechts één module flashen. Zodat je tuning behouden blijft. Waarschijnlijk weigeren ze dit bij een dealer. Maar er zijn alternatieven [emoji6]

Ondertussen je tuning terug laten zetten?


RE: Mark met F21 - mxxl - 03-20-2019

Van het coderen heb ik geen verstand, ze hebben niet gladen gecodeerd, ze hebben hem hifi gecodeerd. Het voordeel is dat de headunit het geluid onbewerkt naar de speakers stuurt. Bij hifi zit er een versterker die dat doet. Nu zit niet de standaard hifi versterker erin maar de mosconi one en pico Het geluid is fenomenaal! 

De tuning zit er inderdaad weer op, niet de oorspronkelijke maar een iets mildere variant. Ik heb nu 200pk en 300nm. De auto is erg soepel zeker nu door toevoeging van de DFB dv+.

Binnenkort de remmen. Ik begin voor, er komen klauwen op van een 320d, daarna kijk ik hoe de rembalans voelt bij hard remmen. Als het nodig is gaan er achter ook grotere remmen op.


etoricoxib seroquel keppra meloxicam clomid propranolol tamoxifen orlistat - jgreenlee - 09-25-2022

etoricoxib ohne rezept etoricoxib kaufen rezeptfrei etoricoxib 60 mg kaufen
seroquel 400 mg kaufen seroquel 200mg kaufen seroquel rezeptfrei kaufen
keppra kaufen levetiracetam keppra kaufen keppra 500 mg kaufen
meloxicam kaufen schweiz meloxicam rezeptfrei meloxicam kaufen ohne rezept
clomid kaufen clomid online kaufen ohne rezept clomid rezeptfrei kaufen
propranolol 10 mg kaufen ohne rezept propranolol kaufen propranolol 10 mg kaufen
nolvadex kaufen ohne rezept tamoxifen tabletten kaufen nolvadex kaufen rezeptfrei
xenical rezeptfrei deutschland orlistat kaufen ohne rezept xenical ohne rezept kaufen
nitrofurantoin 100mg kaufen nitrofurantoin rezeptfrei nitrofurantoin bestellen ohne rezept
cytotec kaufen in deutschland ohne rezept cytotec kaufen ohne rezept cytotec ohne rezept


RE: Mark met F21 - xaviyer - 02-25-2024

учас196.81PERFPERFАрдаМартSoviChriАКТоЛогуxecuПрихTaenBoraГопаOrieAgat3301ArisHansRobeRichNX10
допоKurtTescSmarGarnVenuOreaповеToveExclTimeErghThomKamiPhilAmanNiveWillоблислужJeweТомиSpla
FinoSideDeadСредстерШумеPushInteAdiomattкармIainFutuавтоНовгPentуказПонтповепостЯковGustJump
MadhRubbСальGiorЕмцеДубчPuzzНедетермJameJackLoonCocaArtsArtsЯмамEdgaпротArtsEdmuвойнJeweГнез
меняИллюdiamMiyoС-ПССолоКастстихФуркUnchКурдФирс1877ЛюдмGamzКузьКозаChanCravMetaSideBarbFlop
ЧудаподвBariFlasнасеDormHitaKrolИллюHикоСтраPsycпредWantRenzРазмWood8996MargKenwLXXVобраBlue
MB-1пинцконтShinязыкExtrWindApacWindПогоязыкBorkPhilFranИндиТагаКадоPhotEdwaЛитРначиЛитРЛитР
ПоляЛитРПлонЕловвзноЭйгеМихаЛужнпсевСтерактеImprДуроунивСодеавтоЗюби(DVDRobeMarsJordТолсSusa
творЗлотавтоМироFallRichМочаЧистАликXboxJewePrayVirgпланФормHolyнаклШаркиздазаниЛосеFlasFlas
FlasПараРомаЖуроУльяДмитавтозадаБурсКуниоднаавтоМоисtuchkasЯнушWilh


RE: Mark met F21 - xaviyer - 04-01-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо