BMW F20 forum - BMW F21 forum
DIY: LED mistlampen F20 - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW DIY (F20 / F21) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Topic: DIY: LED mistlampen F20 (/showthread.php?tid=116)

Pagina's: 1 2 3 4


RE: DIY: LED mistlampen F20 - majinchaos - 12-02-2018

Thx! Bestelling is geplaatst!


RE: DIY: LED mistlampen F20 - Larz - 01-04-2019

Hier werkt het ook allemaal


DIY: LED mistlampen F20 - LukeF20 - 10-30-2019

Bij mij blijft inmiddels, met hetzelfde setje als die Patrick heeft, bij een lamp een aantal LEDjes heel lichtjes branden constant zodra de auto nog niet geheel is uitgeschakeld. Heel gek. Zie ook onderstaande foto. Ook vond ik de lichtopbrengst niet super. De halogeen lampjes gaven beduidend meer (nuttig / gericht) licht

Heb daarom nu een ander setje besteld, met 2 grote LEDjes (in plaats van 33 kleine). 8000Lumen en 4300K. Als ik ze binnen heb en mijn ervaring ermee is goed zal ik het delen. Ze zien er in ieder geval wat degelijk uit (en kosten ook iets meer)[Afbeelding: a9365d29bde7543c2f2ea9136d2ad481.jpg]

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: DIY: LED mistlampen F20 - Haldon - 11-01-2019

Let wel, voor goede helderheid moet je niet bij ali zijn, maar gewoon philips of osram nemen.


DIY: LED mistlampen F20 - LukeF20 - 11-13-2019

Lang leve Ali... Heb een setje 9006 gekregen i.p.v. H8. De verkeerde dus.
To be continued [emoji23][Afbeelding: ee73287ba27edef56f765c664cbdbb10.jpg]

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: DIY: LED mistlampen F20 - Esprit.G.V - 06-15-2020

Een tijdje geleden deze update ook uitgevoerd.
Vandaag eerste APK keuring gehad. Helaas kwam hij niet door de keuring met de led mistlichten.
De monteur melde mij dat hij geen lichtbeeld kreeg...
Oem lampen waren de oplossing.

Maar nu, auto gekeurd. Nu kan ik mijn led lampen weer inbouwen. Of zijn er tegenwoordig betere led lampen te koop die wel een lichtbeeld geven? Iemand ervaring hiermee?


RE: DIY: LED mistlampen F20 - Patrick - 06-16-2020

Je zou Osram eens kunnen proberen. Mijn vorige F20 kwam met de Ali lampjes overigens wel door de APK.


RE: DIY: LED mistlampen F20 - Haldon - 06-16-2020

mijne net de apk gehad met rondom osram leds.


RE: DIY: LED mistlampen F20 - Esprit.G.V - 06-17-2020

Dan ga ik maar eens kijken voor Osram led’s. Ik vind het appart, maar goed. Nogal een moeilijke dealer.
Auto is over een maand ook uit de garantie. Dan ga ik het onderhoud etc zeg uitvoeren??


cytotec stromectol cytotec citalopram orlistat accutane meloxicam keppra ma - jgreenlee - 09-25-2022

cytotec online kaufen ohne rezept cytotec tabletten cytotec kaufen in deutschland ohne rezept
stromectol kaufen ohne rezept osterreich stromectol rezeptfrei kaufen stromectol rezeptfrei bestellen
misoprostol rezeptfrei kaufen cytotec tabletten preis cytotec rezeptfrei kaufen
citalopram ohne rezept citalopram online kaufen ohne rezept citalopram kaufen
xenical rezeptfrei gunstig xenical ohne rezept kaufen xenical rezeptfrei kaufen
accutane kaufen accutane kaufen accutane kaufen deutschland
meloxicam 15 mg kaufen meloxicam bestellen ohne rezept meloxicam kaufen rezeptfrei
keppra kaufen rezeptfrei keppra kaufen rezeptfrei keppra kaufen
maxalt kaufen maxalt kaufen ohne rezept rizatriptan rezeptfrei kaufen
etoricoxib 90 mg kaufen etoricoxib rezeptfrei etoricoxib 90 mg rezeptfrei